http://unikatniizdelki.blogspot.com

četrtek, 21. oktober 2010

Nakit in druge zadevščine iz fimo mase :)


 Tale je bila ena izmed mojih prvih izdelkov.
 Prstanček rožica
 Uhančki
Tale se pa ne vidi ravno dobro, ni bila dobra luč. 
 Srček - rjavi
 Srček - rdeči
No tale miška je bila pa namenjena za sošolce mojega sina. Namreč v šoli imajo znak miške. In lansko leto leto jim je za novo leto podaril te obeske z miško. Vsi so bli ful happy.

Tale je ena mojih prvih ogrlic in "recept" za to ogrlico sem dobila na neki internetni strani.



Obesek za ključe - kužek

Tale mali pujsek pa visi na mojih ključih.

3 komentarji:

mojca pravi ...

OOO super, sedaj lahko spremljamo tvoje izdelke na netu. Upam, da boš aktivna in pokazala svojo kreativnost, da bomo imeli veliko izbire. To je super ideja, še posebej za kakšna darilca in presenečenja.

mojca

Unknown pravi ...

Ja Mojca se bom potrudila, da boste vsakih nekaj tednov gledali kaj novega :)

Anonimni pravi ...

Super izdelki! Še posebej všeč mi je obesek kuža in prva zapestnica.